Centrul Creștin La Răscruce

"Stai la răscruce și privește! Întreabă care sunt cărările cele vechi, unde este calea cea bună; apoi umblă pe ea și vei găsi odihnă pentru sufletul tău" – Ieremia 6:16

Despre… 22 April 2012

Filed under: Uncategorized — Centrul Crestin La Rascruce @ 0:40
  De câte ori       
               vrei să mă iei de mână, iar eu îți dau peste ea,  
  de câte ori     
               vrei să mă iei în brațe, iar eu fac un pas înapoi,   
de câte ori       
              vrei să-mi vorbești, iar eu n-ascult, nu vreau să aud,    
 de câte ori     
               vrei să mă mângâi, iar eu m-aplec în Fața Ta rapid,
fiindcă am fugit după iluzii,  
și m-am întors plin de suspin.
   
Ești Dragoste Pură.   
Aș vrea să te iubesc și eu la fel de pur,  
Dar vezi Tu, Tată, haina mi-e plină de regrete..
Și cred că viața mi-e prea dură  
Nu înțeleg ..Tu ești prea Bun   
Iar eu… te răstignesc și-n gând..      
              de atâtea ori…   
Și-Ți spulber jertfa, și-o vând .. o dau
 
De atâtea ori      
         eu Ți-am greșit, eu te-am rănit, jignit, 
         Și Tu, la cruce, doar zici: “E ok, o iau.”  
 
                                                                                                                                                              Lavinia, citind Cartea Osea!
 

Un gând?

